Kväll

Hallå har nu kommit hem från Deje, åkte med Sara i bilen förut, gårdagen var rolig fast det slutade med att jag fick för mycket att dricka men annars var den kanon! =) Trevligt folk o.s.v. Mudde tittade förbi på kvällen sen också, så hon och Sara sov i Richards rum medans vi sov i den stora sköna sängen.

Idag åt vi Pizza, fick bli en Calzone med cola och sås mycket smaskigt, finns bilder uppladdade på min facebook om någon vill kolla in där. =)

Sitter och kollar på sagan om ringen på 3:an var jätte länge sedan jag såg det så det är mys har bunkrat upp med cola och chips så denna kvällen är gjord=) På lördag åker emelie och anna till Mallorca så då blir det bara jag, mamma och Missan hemma, Fast mest jag och Missan för mamma jobbar. det blir nog mysigt kan jag tänka mig=)

Ska fortsätta kolla på filmen nu för reklamen tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0