Måndag eftermiddag

Hej sitter nere i mitt rum och kollar på project runway, har övertalat emelie att skjutsa mig till stallet sedan på hennes moppe så slipper jag komma dit 1 timme i förväg är lite segt finns inget att göra och hästarna äter så.. Den delen är löst. Känner att jag inte har någon större lust att rida kommer säkert få en cp häst som wille eller nått som vägrar lyssna på hjälperna o.s.v.

Imorgon blire slapp, ska tvätt missan tror jag hon har gått i olja eller nått så hon är svart om tassarna försökte få bort lite förut i handfatet men det får nog bli duschen tror jag. Har bitit mig i kinden vilket gör lite små ont och självklart måste man vara där och pilla med tungan, alla dessa tvång man har i livet haha.

Annars blir nog veckan lugn, kanske oxhälja te helgen men vi får se, vet inte ens om det var denna helgen men mudde pratade på det så ska väl försöka övertala sara att ta en lite roadtrip till filipstad, förhoppningsvis har jag fått pengarna då fast de mesta av dom ska gå till ett buss kort så jag kan ta mig till deje och grums och sånnt.

Ska gå ut och kolla om det finns bensin nu, skriver när jag kommit hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0