Tisdag

Idah fyller lillasyster Emelie år, eller liten är hon väl inte hon fyller 16, så nu är det övningskörning på g för henne, håll er borta från vägarna med andra ord.

Igår red jag på Charlie gick väl sådär, han har inga muskler i ryggen så det är jobbigt för honom att gå i form så han slänger upp huvudet stup i kvarten, men på slutet gick det bättre när han har blivit lite mjukare i sidorna vet inte hur dom rider honom han är så stel så det är nästan jobbigt. trött var han också stog och sov när jag skulle sadla honom, stackare. Tänkte hyra honom på jullovet och jobba lite med formen på honom så han kanske kan bli lite starkare.

Haha Missan har tappat en tand det ser väldigt skummt ut, en liten glugg har hon, tur att det inte var en av hörntänderna iaf, det blir väl ett besök hos farbror veterinär och rensa tandsten snart kan jag tänka mig, hon har fått en del som inte går att ta bort, tror tandköttet är lite inflammerat på henne också det blöder för minsta lilla.

Senare blir det väl äta tårta och fira emelie gissar jag på, nu ska jag fortsätta med mitt tv-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0