Torsdag

Idag står det städning på mitt schema ska bara försöka vakna till först, ligger så skönt i min varma säng och kollar på sjunde himmelen:D har insett att jag behöver klippa mig lite snart, bara topparna och luggen dock, börjar bli lite ohanterbart.

Igår var jag och sara ute på bil äventyr, åkte runt på skogsvägar sen tappade vi bort oss totalt och hade ingen aning om var vi var:D Måste säga att hon är bra på att göra konstiga vändningar mitt i vägen haha, men det var roligt, vi ska köra ett night mission igen snart till appertin och spana efter spöken, det roliga är att vi båda är stora fegisar!

nu ska jag fortsätta min morgon/förmiddag med ghost hunters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0